Livrare și retur

Când faci cumpărături la Piercing Planet, vei primi automat 14 zile pentru a returna produsele comandate, în conformitate cu legislația în vigoare. Această perioadă de retur este calculată din ziua în care ai primit comanda. Vei putea returna produsul comandat doar dacă nu ai desigilat punga în care se află, conform Articolului 16, punctul e) din DIRECTIVA 2011/83/UE A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI, din motive de igienă si protecția consumatorului. La fel se va întâmpla și dacă alterezi punga în orice fel. Deci tu ar trebui să inspectezi pachetul cu grijă înainte de a deschide ambalajul transparent. Sperăm că înțelegi de ce avem asemenea reguli de siguranță, cum nici tu nu ai vrea să porți piercing-uri care au fost folosite anterior de o alta persoane. Așadar, noi nu vindem niciodată produse care au fost în mâinile altui client. Noi livrăm toate piesele în pungi sigilate, transparente, subțiri, care asigură că nu vei primi niciodată un produs care a fost în corpul unei alte persoane. 

Desigur, dacă produsele se strică în 2 ani de la cumpărare, deși tu l-ai folosit în mod corect și ai avut grijă de el, poți să ne scrii și, conform regulilor Uniunii Europene, Piercing Planet va alege fie să le repare, să le înlocuiască sau să ramburseze, integral sau parțial, suma plătită.


Dacă observi o problemă cu produsul tău când îl primești, este important să o documentezi și să ne contactezi înainte de a deschide ambalajul transparent. Apoi anunță-ne imediat. Dacă nu vei raporta nici o problemă cu produsul timp de 14 zile de când ajunge, vom considera că ce ai primit este în stare perfectă.

Livrare gratuită

Beneficiază de livrare gratuită comenzile care depășesc suma de 139 lei. 

Cost Livrare

Dacă nu se atinge suma de 139 lei pentru comanda cu livrare gratuită, atunci costul livrarării este de: 15 RON pentru livrarea la punct de ridicare (Easybox) și 25 RON pentru ridicare de la adresa ta.

Cost retur

În cazul în care se dorește returnarea produselor (cu condiția ca acestea să fie sigilate), costul returului este de: 15 RON pentru returnarea la punct de ridicare (Easybox) și 25 RON pentru ridicarea la adresa indicată.

Cum returnez

Cel mai bine este ca tu întotdeauna să folosești pachete noi și sigure când ne returnezi produsele. Nu folosi plicuri de hârtie subțiri, nu sunt suficient de protective. Cutiile din carton bine captusite sunt de obicei cea mai bună soluție.
Dacă un produs este returnat nouă și a fost deteriorat în timpul transportului, noi nu vom putea accepta returulul produsului. În schimb, va trebui să depui o plângere la oficiul poștal pe care l-ai ales ca expeditor.
Ia aminte, ca și client, ești întotdeauna responsabil de costul returului plus asigurarea și urmărirea produsului care ne vor fi returnate.

Rambursări

Dacă ne returnezi produse, noi suntem întotdeauna obligați să-ți returnăm banii în același mod în care au venit. Asta înseamnă că nu putem schimba contul bancar al rambursării. În mod normal procesăm orice refund în cinci zile lucrătoare.
De la timpul rambursări, poate dura de la câteva minute la o săptămână să ajungă la tine. Asta depinde de metoda de plată pe care o selectezi și banca ta.
În caz că nu ai primit vești de la noi în legătură cu returul pe care l-ai făcut, verifică-ți codul de urmărire. Dacă ne este livrat, atunci vă rugăm să permiteți trecerea timpului menționat mai sus. Din păcate, dacă returul nu a fost primit de noi încă, nu putem face nimic să grăbim acest proces.

Produs cu defecte

Dacă apare o problemă după ce ai deschis punga sigilată, o vom trata ca o plângere normală despre produse. Dar te rugăm să iei aminte că noi nu acoperim daune care au fost cauzate de utilizatorul final, și nici nu te putem ajuta dacă pierzi o bilă sau orice altă parte a piesei.

Depinde de tine să te asiguri că nu deșurubezi bilele/încuietorile prea tare sau prea încet. Poți ajunge să rupi bijuteriile sau să pierzi o bilă, pentru care nu putem fi trași la răspundere.

Dacă se întâmplă să primești un produs defect, nu-l returna fără să contactezi echipa noastră de asistență clienți întâi, pe e-mailul contact@piercingplanet.ro sau la numărul de telefon din pagina de Contact. Returul produselor cu defect trebuie să fie întotdeauna aprobat anterior. Dacă primim un produs cu defect pe care echipa noastră nu l-a aprobat anterior, vom considera că s-a stricat în timpul transportului și prin urmare nu se califică ca un retur legitim. Nu se vor aplica rambursări pentru acesta.

Comenzi care nu se pot livra

Este întotdeauna responsabilitatea clientului să se asigure că adresa de livrare oferită este corectă și că adresa de livrare este complet în conformitate cu instrucțiunile serviciului poștal ales. Acest lucru trebuie făcut în timpul în care plasezi comanda. În general nu este posibil să o faci după ce comanda a fost plasată.
De asemenea, cutia ta poștală nu trebuie să fie obstrucționată sau prea plină, ca pachetul să nu încapă. Ar trebui să indice adresa completă și în mod normal să aibă numele destinatarului pe ea. Dacă o comandă nu este livrată sau colectată de tine de la serviciul poștal din orice motiv și așadar returnată nouă, noi din păcate, nu o putem accepta ca un retur standard. Din cauza faptului că vom fi taxați extra de către compania de livrare pentru retur. Așadar va trebui să anulăm comanda ta minus taxa poștală de retur. Putem să-ți livrăm din nou comanda. Totuși, pentru ca noi să-ți trimitem comanda, va fi nevoie să achiți costul livrării plus costul pe care trebuie să-l achităm reprezentând taxele de curierat pentru procesarea returului. Ne poti contacta pe contact@piercingplanet.ro sau la numărul de telefon din pagina de Contact pentru a discuta detaliile.